مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 شهریور 1401 ساعت 06:372022-09-05سياسي

فارس من| دستور ویژه وزیر علوم برای حل مشکل اساتید حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای


وزیر علوم تحقیقات و فناوری از رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و معاون مالی وزارت علوم خواست تا مشکل اساتید حق التدریس این دانشگاه را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اساتید حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای طی پویشی در سامانه فارس من خواستار پیگیری مطالباتشان شدند.

این اساتید در پویش خود آوردند:  جناب آقای رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی جناب آقای زلفی گل وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری جناب آقای خسرویان ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای موضوع: درخواست تحقق مطالبات استادان حق التدریس مدعو (آزاد) دانشگاه فنی و حرفه ای (نامه جامع مطالبات) سلام علیکم احتراما به استحضار می رساند حدود 18 هزار مدرس حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای که بیش از 90 درصد مدرسان این دانشگاه را تشکیل می دهند، در حالی که علاوه بر داشتن تحصیلات عالی و تخصص فنی، حداقل معادل یک عضو هیأت علمی تدریس می کنند، بدون هیچ مزایا و بیمه ای، حقوق دریافتی آنها از یک کارگر ساده هم کمتر است! این در شرایطی است که همین مبلغ دریافتی ناچیز آنها که تا به امروز (مرداد 1401) حدود هر 6 ماه یک بار پرداخت شده است، مشمول مالیات 10 درصدی هم می شود! همچنین به دلیل عدم وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| دستور ویژه وزیر علوم برای حل مشکل اساتید حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای

فارس من| دستور ویژه وزیر علوم برای حل مشکل اساتید حق التدریس دانشگاه فنی و حرفه ای